Hakkımızda | Taner Usta

Dr. Taner Usta

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Hakkında

1974 Antakya doğumlu olan Prof. Dr. Taner Usta, orta öğretimini Özel İçel Koleji’nde, liseyi ise T.S.G.L.’de tamamlamış ve 1999 yılında İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nden mezun olmuştur.

Prof. Dr. Taner Usta, Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanlık eğitimini T.C. Başbakanlık Vakıf Gureba E.A.H.’de (Bezmi Alem Üniversitesi) tamamlayarak 2004 yılında “Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı” olmuştur. Özellikle endoskopi (kapalı ameliyatlar; laparoskopi ve robotik cerrahi), çikolata kisti (endometriozis) ve pelvik ağrı üzerine önce yurtiçi daha sonrada yurtdışında (İspanya, Fransa, Amerika, Kanada, Danimarka) eğitimlere katılan Doç. Dr. Taner Usta, çikolata kisti (endometriozis), pelvik ağrı ve ileri pelvik cerrahi ile ilgili eğitimi tamamlayan dünyadaki 1o kişiden biridir. Şu an ağırlıklı olarak çikolata kisti (endometriozis), pelvik ağrı, üreme cerrahisi ve özellikle de laparoskopik ve robotik cerrahi ile yoğun olarak ilgilenmektedir. İlgilendiği konular ile ilgili yurtiçi ve yurtdışı bir çok kursta ve kongre de eğitici olarak görev almıştır. Endometriozis Derneğinin Başkanı, Avrupa Endometriozis Derneği (Europian Endometriosis League) ve Jinekolojik Endoskopi Derneği Yönetim Kurulu üyesidir. Amerikan Jinekolojik Laparoskopi Derneğinin (American Association of Gynacologic Laparoscopy) 6 yıldır bilimsel kurul üyesidir.

İş Deneyimi

Halen Acıbadem Sağlık Grubu

2018 - Halen

Acıbadem Üniversites.

2017

International Society of Neuropelviology (ISoN), Level 2:Level 2: ”Master in LION procedures and nerves sparing/decompression techniques”, Viborg/Aarhus Danimarka.

2017

International Society of Neuropelviology (ISoN), Level 1: ”Clinic Neuropelviology” Zurich, Swiss.

2017

Saint Joseph Hospital, Kronik Pelvik Ağrı Kliniği, Arizona, A.B.D.

2016

Saint Louis University, Advanced Retroperitoneal Anatomy and Neuro-Anatomy of the Pelvis, PASE (Practical Anatomy Surgical Education), St.Louis, Missouri, A.B.D.

2016

Laparoscopic Techniques for Endometriosis, AAGL, Vancouver, Canada.

2014

IRCAD, Practical Laparoscopic Anatomy for Advanced Gynecological Techniques. Strasbourg/France.

2013

Sağlık Bilimleri Üniversitesi, Bağcılar E.A.H. / Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği / Klinik İdari Sorumlusu.

2012 – 2017

IRCAD, İleri Laparoskopi-Endometriozis Cerrahisi. Strasbourg, France.

2012

Mayo Clinic Research Center, İleri Laparoskopi ve Robotik Teknikler, Arizona, A.B.D.

2011

İspanya (Instituto Mediterraneo de Endoscopia), İleri Endoskopik Teknikler. Castellon, İspanya.

2010

T.C. Başbakanlık Vakıf Gureba E.A.H. Klinik Sorumlusu

2009 – 2010

İ.Ü.Cerrahpaşa Tıp Fakültesi, Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği, ÜYTE Ünitesinde Üremeye Yardımcı Tedavi Yöntemleri Eğitim Programı.

2008

T.C. Başbakanlık Vakıf Gureba Eğitim ve Araştırma Hastanesi / Başasistan

2005 – 2009

Neden Farklıyız?

Dünyanın 4 - 1 yanından mutlu hastalarımız ile biz çok büyük bir aileyiz.

Kadın Hastalıkları ve Doğum Hakkında

Her Şey...